KERETA SEWA YOGYAKARTA

Perkhidmatan kereta sewa di Bandung pada laman ini disediakan oleh KERETA SEWA-YOGYAKARTA untuk anda yang melancong ke YOGYAKARTA Indonesia.

Jika anda mengambil cuti di YOGYAKARTA, Kami menyediakan perkhidmatan kereta sewa di YOGYAKARTA untuk anda. Sewa kereta di YOGYAKARTA dengan harga murah, boleh terus membuat tempahan melalui SMS/TALIPON/E-MAIL. Selain itu, kami juga menerbitkan pelbagai maklumat seperti promosi melalui facebook 

Laman ini kami persembahkan kepada anda yang datang dari Ma
laysia dan Brunei Darussalam, terutama mengingat ramai dan tingginya amanah yang telah diberikan kepada KAMI selama ini. Dari hati kami yang dalam, Terima Kasih atas kepercayaannya.




KERETA SEWA

Sewa kereta  YOGYAKARTA yang kami sediakan  dalam  harga termurah (ekonomi) . Semua kereta sewa dengan pemandu, dan kemudahan lain seperti AC. Sehingga anda boleh menikmati lawatan di YOGYAKARTA.

KERETA SEWA DENGAN PEMANDU

YOGYAKARTA Tour anda akan lebih selesa dengan perkhidmatan sewa kereta di YOGYAKARTAdengan pemandu(driver). Pemandu ini boleh membuat sebuah panduan yang akan menjadi pemandu pelancong di YOGYAKARTA (guide) untuk anda semasa travel to YOGYAKARTA. Jadi lawatan ke YOGYAKARTA anda akan lebih mudah tanpa perlu memikirkan jalan mana yang harus dilalui di YOGYAKARTA. Begitu juga untuk kunjungan anda ke tempat-tempat yang menarik di YOGYAKARTA. Di samping itu, Officer Staff kami pun siap membantu jika diperlukan untuk pencarian tempat tertentu yang anda perlukan.

MORE INFO :
KERETA SEWA YOGYAKARTA
email : 
yogyatrips@gmail.com
Phone/WhatsApp :
+6281 2156 1972